Hej hopp

Jag tänkte bara meddela att jag lever!

För en vecka sedan så skickade jag in mitt projektarbete så jag är otroligt lättad över det, men just nu är jag nervis för att få reda på resultatet. Jag vet inte heller när jag får det :/ men men det kommer när det kommer. Jag började jobba direkt på fredagen, var barnvakt hela lördagen och sen jobbade jag på söndagen och har jobbat sen dess. Imorgon blir en kort dag, börjar kl 6 och slutar kl 11 så det ska blir riktigt skön..t :) jaa sen är det ju Julafton, mysigt men dessvärre känner jag typ ingen julkänsla. Det blir en jul utan julkänsla helt enkelt. Alla juklappar är inköpta, nu behöver jag bara slå in dem och lägga dem under granen :)

Om jag inte uppdaterar något mer nu under de närmaste dagarna så får ni alla ha en riktigt GOD JUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0