Söndags häng i soffan

Jag är tillbaka i Stockholm efter en natt i Nyköping. Det var riktigt roligt att träffa alla där nere igen, har saknat dem så himla mycket. Igår vart det lite kalas för jocke som fyllt 13 sen vart det mys framför "så mycket bättre" och sen spelade vi ett mycket roligt spel :) Idag vart det adventsmys för fulla muggar. Jag hoppade på tåget som gick 15.15. Kom hem och pluggade och nu sitter jag fastklistrad framför pan am.
-
Imorgon blir det fortsatt plugg och ännu en visit till skolan, börjar bli lite jobbigt eftersom jag inte gör så mycket där men det är alltid roligt att träffa min gamla mentor Ragnvi :)
-
Dagens lucka blir tyvärr försenad den med. Så imorgon för ni både 4ans och 5ans lucka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0