Update

Jag vet att jag inte har skrivit i julkalendern, men har verkligen inte haft tid. Mina senaste typ 5 dagar har jag vaknat kl 7, kollar julkalendern, pluggat, käka lunch, pluggat, spelat tv spel, pluggat, käkat middag, pluggat och gått och lagt mig vid 9. Att bara vara hemma och plugga gör mig galen, jag klarar inte av detta länge till så det är tur att allt tar slut på torsdag nästa vecka. Jag har isolerat mig ifrån omvärlden helt och hållet, har nästan ingen kontakt med mina vänner, min mamma eller mina småsyskon så ni kanske förstår varför jag inte mår så bra just nu. Detta är något jag måste göra så jag kan inte göra någonting åt det heller :( Jag hoppas med hela mitt hjärta att jag klarar denna kurs så att jag kan fortsätta leva mitt liv på mitt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0