AVICII 3 MARS

Nu är jag såååååååå glad. Imorse hade jag ställt kl på 9.30 men så ringer det en klocka 8.45 så jag kollar på mobilen och ser snabbt att det är en påminnelse om att Avicii biljetterna skulle släppas kl 9.00 :D 9.06 får jag ett sms av Ioanna där hon frågar om vi ska gå på Avicii. Och det var en självklarhet från min sida att jag skulle gå men att hon frågade var ännu bättre :D hoppas också att alla andra jag känner ska köpa biljetter för de här är något man inte vill missa tror jag :)

Jag läste nyss på stureplans hemsida och där stod det att under den första timmen så gick nästan hälften av alla biljetterna, helt sjukt. weeeeiiiiii, jag har iaf två av biljetterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0