Go´kväll

Hejsan allihopa :) hoppas ni haft en lika bra start på veckan som jag haft.
Idag har jag varit i skolan för lite fix med projektet, allt gick bra när man har en Ragnvi som hjälper än :) bästa mentorn ever, eller hon är ju inte min metor längre men nästan kan man säga :) jag hittade även en gammal film som jag och Emelie gjorde i slutet av trean där alla våra lärare säger vad de tyckte om oss :D riktigt trevlig film det där!!
Sedan åkte jag hem och satte mig med projektet och fortsatte plugga. Och mer plugg blir det i morgon innan jag åker till skolan igen för att hämta några saker. Samtidigt som det är lite jobbigt och pirrigt att gå till skolan så känns det så himla bra på nåt sätt :) alla minnen därifrån hoppar upp i huvudet på än :)
nej nu ska jag inte babbla (skriva) på om massa onödigt strunt. Dags för mig att tänka på refrängen eller kanske något helt annat :P haha Godnatt på er, puss o kram skumbanan (kan man säga så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0