Godmorgon på er

Igår var en mysig kväll, jag och Ioanna åkte som sagt runt och letade efter en sak, till slut hittade vi den och hejhopp så hade vi vår mini julgran :) Sedan åkte vi till Mallan med inflyttningspresenterna. Julgranen, julgranspynt, några glas, två ljuslyktor och en kladdkaka (eftersom att det var kladdkakansdag)

De senaste dagarna har jag bara sovit och sovit och gått upp ganska sent på dagarna så igår sa jag åt Ioanna att ringa och väcka mig vid 8, vilket hon gjorde. Först sa hon åt mig att gå till toan och spola, sedan fick jag gå ut på balkongen för att vackna till ute i det kalla. Så efter det var jag vaken :) haha. Nu ska jag ta mitt pick och pack och bege mig till pappa där plugg väntar.

Hoppas ni får en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0