Onsdagen den 30 November

Hej Svejs :)

Jag ska laga lunch och sen ska jag fortsätta plugga som vanligt :( tråkigt men men snart är det över..

Träffade Ioanna igår innan DH för en liten prommis och nyårplanering, mysigt värre :) eftersom jag varit hos pappa ganska mycket på sista tiden så har jag inte hunnit träffa henne, eller någon annan för den delen så mycket. Det är väldigt jobbigt att inte kunna träffa mina vänner när jag vill för jag saknar dem jätte mycket, så när detta är över blir det kompis häng för hela slanten. Jag trodde att den dagen skulle vara på fredag, men eftersom plugget blev framflyttat två veckor så blir det inte fören den 16 som jag är helt fri från plugget :(

men hoppas ni alla mår bra och att vi ses om två veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0