Tjena kexet står du här och smular

Hejsan hejsan peps :) hoppas allt är bra med allihopa!

Nästa all min tid ja har nu går till att plugga då jag måste klara av projektet så blir inte så mycket uppdatering här på bloggen p.g.a. det. Eftersom jag inte gör så mycket heller så blir det ju inte så skojjsigt för er som läser om jag nu skulle uppdatera.

Idag så jag att OTH - One Tree Hill ska sända en säsong 9, ja vet jag är typ jätte efter med att veta det men så är det iaf, jag kommer sitta som klistrad framför dator/tv när det kommer ut :D älskar den serien.



Resten av veckans planering ser ut som följer

Onsdag: Följa med pappa till jobbet (kl. 6.00) skriva ut lite grejer och fixa med det. Åka vidare till Solna och plugga för att göra lite nytta, käka lunch och plugga vidare. Åka hem till mamma och hämta lite grejer.  

Torsdag: Plugga plugga, åka med Ioanna till mallan för lite myspys. Ska även fråga om dom kan hjälpa mig och färga håret, vill ha lite nytt så kanske ska färga ljusbrunt :P hihi galet värre

Fredag: Plugga, åka en sväng till skolan för att fixa lite grejer + ett möte med en lärare. Sedan fixa mig inför kvällens utgång, Anton fyller 19 så det blir en utång med massa folk :D ska bli skoj. (pappa åker till finland)

Lördag: Bakis dag nr 1. hemma hos pappa, någon får gärna göra mig sällskap :) roligare att dela på en pizza än att äta den själv :P

Söndag: Plugga, plugga, kanske åka till Chilli och byta en grej som jag köpt, och kanske till Ikea eller Mio eller nåt för att inhandla de sista grejerna till mitt rum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0