Uppdatering

Godmorgen alla glada.

I fredags så åkte jag och Ioanna till mallans lägenhet i Karlberg, dit hon flyttade för typ en vecka sedan. Så himla najs, vi hjälpte henne med att bygga ihop hennes soffa/ säng och ett soffbord, gick hur bra som helst! Hemma var vi inte fören halv 4 på natten typ :P



Malin slipar lite grann :) haha

I lördags så åkte jag med mamma + de små till kyrkogården där vi mötte upp mina två mostrar, mina två kusiner, en vän till mamma, min mammas moster och hennes man + en vän till min mormor. Där tände vi ljus för min mormor och myste allihopa. Sedan åkte alla hem till oss och åt middag.

Jag fixade mig snabbt som ögat och drog in till stan för bio med Ebba, Ruben, Anton och Morran. Väldigt trevligt var det. Efter bion kanske vi skulle ta en drink MEN vi gick raka vägen till magenta och det vart en utgång ist. Eftersom jag inte hade någon aning om detta så var jag inte så partyfixad men det gjorde inget för jag hade lika roligt ändå, om inte roligare, eftersom att det var så spontant. Helt plötsligt när jag står där så får jag syn på Emelie, och oj vad glad jag vart! hihih



Morran, jag och empis :) gulliga tjejer hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0