Blogg appen funkar ej

Hej på er alla fina :)
Hela helgen har jag försökt att blogga genom blogg appen men den har verkligen inte velat samarbeta, vilket har varit ganska så jobbigt.

I fredags så var jag och Ioanna och åt middag på mongolian i stan, sen åkte vi hem till henne och jag sussade där med henne, mycket trevligare än att sova själv :P

Igår, lördag så mötte jag först upp Emelie och Ebba, vi begav oss till Kista där vi mötte upp Martina för en riktigt mumsig lunch. Efter det hälsade vi lite på Nina som jobbar i Kista och sen kom Ioanna. Jag och Ioanna gick till frisören för jag hade bestämt mig för att klippa av mig håret :) och jag blev riktigt nöjd, blev precis som jag hade föreställt mig. Vi åkte till stan och tog en fika och tittade runt lite. Senare blev det utgång med tjejerna och några till :) sogni och magenta, najs najs var det.



Trivs jätte bra med min nya frilla :)

Kommentarer
Postat av: micaela

ditt hår blev också jättefint!!

2011-10-10 @ 21:20:25
URL: http://micaelalarssons.blogg.se/
Postat av: Paulina

Tack så mycket kära kusin :)

2011-10-12 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0