Fina firren

Jaa, det är fina firren med mig idag, fredag igen och på dagens schema står följande. Promenad i det fina vädret, kanske taren sväng upp till vällingby centrum för att titta på lite smycken. Kl 6 ikväll så ska jag till farmor där vi ska käka middag för hennes man har fyllt år så då blir det lite kalas time. Får se hur länge jag blir kvar där och om jag ska göra nåt efter det, får helt enkelt se hur kvällen blir.

Nu till det lite roligare stycket. Inatt drömde jag att jag satt med chuck bass och han hade en dator i knät, sen gick han in på min blogg och ja ba OMG chuck bass besöker min blogg, det är ju värsta grejen, fast just då när jag satt där bredvid honom så skämdes jag lite, ingen aning varför men aa det var lite kul tyckte jag :P

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sedan bege mig upp till vällingby. hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0