Glitter och Glamoure

Min mamma och hennes kompis ska ha en gemensam 40 års fest och temat är glitter och glamour så jag hade tänkt köra på lite mer glamour hållet. Min tanke är att jag ska ha en svart klänning och sedan spexa upp det med lite större smycken. jag vill egentligen ha en svart lång klänning men hittade ingen som jag ville ha på Nelly iaf men jag hittade dessa klänningar som jag tänker att jag skulle kunna använda annars också.

Duchess Dress SEK 399, The Paper Sun - NELLY.COMOne Shoulder Trim Dress SEK 359, Elise Ryan - NELLY.COM

Puff Lace Dress SEK 349, Angeleye - NELLY.COM

Fast jag känner inte riktigt för någon av de här för ingen är åt glamour hållet, jag får helt enkelt fortsätta att leta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0