Go´kväll

Har ni haft en bra dag? Jag har haft en bra dag men med mycket fart och fläng. Jag mötte upp Martina i stan, kollade runt efter ett par skor till henne och hon hittade ett par väldigt snygga :) sedan tog vi en lurre på Tacobar i Kungshallarna. Efter att vi suttit där och snackat skit i ca 1 timme så begav jag mig hem till mamma för att hämta upp mina glasögon (som jag måste ha när jag övningskör) sendan åkte jag hem till pappsen. När han kom hem så lagade vi och åt mat, sedan vidare till farmor som är här igen :) och äntligen efter det så gav vi oss ut på en tur med bilen. Vi åkte in till stan och strosade runt där lite grann, vilket var bra då det var mycket bilar. Jag ska nämligen på körlektion imorgon kl 11 så jag kände att jag behöve frächa upp minnet lite. Ojoj vilken lång text det blev, men men så blir det ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0