I´ll be the one I want to be

I´ll be the one I want to be - Så lyder buskapet över denna blogg.

Vad ska man börja med att berätta i en nystartad blogg egentligen? Jag kanske ska börja med att berätta att jag har haft ett antal andra bloggar och har växlat mellan devote och blogg men nu när jag har valt att börja om från början så kände jag att blogg passar mig bäst.

Jag har inte tänkt att detta inlägg ska bli så långdraget, jag hade bara tänkt berätta lite om mig själv.

Jag heter Paulina Amanda Johanna. V, därav bloggnamnet. Jag är 19 år och tog studenten i sommras. Det jag är intresserad av är att vara med mina nära och kära, jag gillar att fotografera och redigera bilder. Så här i bloggen kommer jag skriva om mitt liv, men jag kommer även att försöka lägga upp massa bilder, både icke redigerade och redigerade.

Det var allt jag hade att säga för denna gång.
Godnatt Sverige - Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0