Idag är ingen vanlig dag

Nej, det är det inte. För idag är det nämligen kanelbullensdag OCH Desperate Housewives premiär. Jag har längtat någor enormt efter DH, inte bara för att serien är så bra och underhållande utan även för att vi har såkallade desperat kvällar hemma hos mig varje tisdag. Då samlas vi några stycken och tittar på det tillsammans och oftast har något gott att äta till, så idag blir det nog kanelbullar. Ååå va mumsigt.

Här är ett väldigt bra recept på kanelbullar som jag brukar använda mig av och bullarna blir faktiskt väldigt goda.



Jag gjorde båda små och stora bullar och de stora blev nästan lika stora som de bullarna man köper på pressbyrån :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0