Natti Natti

Hoppas ni alla har haft en lika bra helg som mig. Nu är det söndag och imorgon börjar en ny vecka igen.

Idag har jag bara varit på hemmaplan, jag var barnvakt åt min lillasyster Isabelle (4,5 år) i några timmar så vi gick till kiosken och sen tittade vi på Madicken en stund tills hon ville spela data ist, dagens ungdomar tänkte jag säga men dagens barn överhuvudtaget. Nu på kvällskvisten så har jag bara softat, tittade lite på tv men inget program var bra nog för att hänga i julgranen så jag begav mig till datorn ist och kickade lite svenska hollywoodfruar.

Men nu ska jag ta och gå ner till mitt rum, min nybäddade säng och till drömmarnas värld :)

GODNATT ALLA FINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0