Rött blir nog bra

Som jag sa så köpte jag en klänning idag och den var svart. Och idag kom jag även på att jag vill ha ett par röda skor och rött läppstift till det så tror jag nog att outfiten blir grym :) så nu har jag beställt två par röda skor ifrån Nelly (nelly är typ alltid räddaren i nöden haha), sen får jag prova och se vilka som passar bäst helt enkelt :)

Var riktigt mysigt att komma hem till mamma idag eftersom jag saknat dem så mycket :)

Imorgon ska jag på en shopping tur med Ioanna, vi ska åka runt lite. Bl.a. blir det en sväng förbi IKEA där det ska handlas lite saker till mitt rum hemma hos pappa så att det någon gång kan bli klart :) lääängtar!

GODNATT OCH DRÖM SÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0