Slut på det roliga

Helgen börjar närma sig sitt slut, tråkigt är väl det men det kommer en ny helg snart :) som tur är. Min mobil har inge batteri och jag har inge laddare för tillfället så jag är ganska körd, man märker verkligen hur beroende man är av mobilen när man hamnar i en sådan här situation. 



Igår var jag med Ioanna på bio och vi såg Crazy, stupid, love. Eller man kan nästan säga att jag var själv och att även hon var själv, för det var nämligen så att det fanns bara tre platser kvar när vi skulle köpa biljetter men de var utspridda. Tur i oturen så fanns det två platser ute på ena hörnet som var ovanför varandra :P haha så där satt vi och skickade pop cornen upp och ner till varandra. Filmen var riktigt bra och Ryan Gosling som han heter var riktigt jävla snygg i filmen :) så får min framtida man gärna se ut. 





    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0