God morgon!

Jag har precis vaknat, så skön..t att vara ledig idag :) eller vad säger ni?

Igår kom jag på en sak som jag helt hade glömt bort. I torsdags så hade jag ganska tråkigt efter jobbet och så fick jag syn på en lite reklam på Facebook. Det var reklam om en sida där man kan lura någon genom att skicka sms till någon. Man bestämmer själv vad som ska stå och vem smset kommer ifrån och personen har ingen aning om att det är du som skickat det. Ganska kul tänkte jag :) hihih så jag bestämde mig för att lura en av mina vänner och jag tror att hon gick på det :D saken är den att jag inte berättat för henne att det var en bluff och att det är jag som ligger bakom den :P hahha får se om hon läser det här och förstår att det var henne jag lurade :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0