Nytt på gång

Tjenare alla fina!!

Saker och ting är ganska bra med mig, lite ostabil när det gäller mig själv just nu. Hoppas att detta är ska bli året då "Paulina hittade sig själv och sin självkänsla".

Hoppas alla där ute mår bra och har en toppen fredagskväll, själv ska jag träffa Ioanna snart, får se vad vi hittar på, jag vill iaf inte gå ut för festsugen är jag inte! Jag vet inte riktigt men jag har något emot att festa just nu. Lite tråkigt kanske men så är det iaf.

Idag har jag varit på ett möte hos en familj som behöver en barnflicka (jag vet att det är lite 2010-2011) men varför inte, alltid ett bra sätt att tjäna in extra pengar samtidigt som det är roligt och lärorikt. Det var Ruben som hade rekommenderat mig, och det var väldigt snällt av honom. Så tack till Ruben! Mötet gick iaf bra och de ska nu anställa mig som deras barnflicka. Nu handlar det bara om en dag i veckan men man vet aldrig om det genererar i flera tillfällen i framtiden. Familjen var mycket trevlig så allt känns väldigt bra och det ska även bli roligt att göra lite annat.

Nej nu måste jag hitta på något som jag och Ioanna ska göra innan hon typ somnar eller nåt :P

Ha en fortsatt trevlig fredag alla fina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0