Ensam är stark..

Denna dag har bjudit på både det ena och det andra. Den började med en brakfrukost med pappa och Karima (hans tjej). Sedan åkte jag till Bromma Blocks för att kolla efter en liten present till Teresa och Thomas. Det är familjen som jag är barnflicka hos. Och de hade bjudit över mig på lunch idag. De bjöd på grillad lax med ris och hemmagjord aioli, det var riktigt gott faktiskt. (Observera att jag i vanliga fall inte äter lax). Till efterrätt hade de ordnat med jordgubbar, hallon, blåbär och glass. Så idag hade jag en riktigt god och trevlig lunch med dem.
Träffade Ioanna en stund i Solna innan jag drog hem och slängde mig i soffan och kollade gossip girl. Och nu ska jag nog ta och lägga mig snart, jag funderar på att dra till gymmet imorgonbitti innan jag ska till stan för att möta kussen min :) så godnatt på er sötnötar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0