Valborg

Då har valborg passerat och nästa stopp blir väl midsommar :) kul kul. Jag var och "firade" valborg med pappa och hans tjej + hennes alla syskon med familj :) det var trevligt förutom att jag inte känner någon av dem så var ju lite stelt, men men. Sen träffade jag fina Nina en stund innan jag bar mig hemåt. Så jag var i säng redan halv 10. Skönt var det då jag inte alls var på så bra humör :(
Idag har varit en alldeles underbar dag med två av mina bästa kompisar, Ebba och Martina. Vi åkte ner till mariebergs strand och hade köpt med oss lunch, där satt vi och bara myste i solen tills det var dags att bege sig hem. Helt underbart var det!! Så skönt nu när solen börjat bli varm..
Imorgon är det tillbaka till jobbet (där jag troligtvis bara blir den här veckan ut!)
Hej hopp så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0