Ny start.

Nu känner jag för att börja skriva lite igen, alltså här på bloggen. Det är så himla roligt att gå tillbaka i arkivet och läsa vad man skrivit och vilka bilder man lagt upp o.s.v. Så jag börjar väl helt enkelt att berätta vad jag gör idag. Jag jobbar som behovare på Ikea efter att ha sommarjobbat där, nu väntar jag även på att få svar på min ansökan om en annan tjänst på ikea och det ska bli så himla roligt om jag får den! Jag jobbar även för ett eventbolag som heter ps communitions - eventpeople, där jag ännu inte har gjort några "riktiga" uppdrag men på söndag ska jag göra mitt första, ska bli hur kul som helst! Nog skrivet för denna gång, nu ska jag nog springa ner till gymmet och cykla lite. God kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0