Desperate Houswives

8 säsonger och 180 avsnitt senare sitter jag här och ska kolla på det sista avsnittet av Desperate Housewives. När jag tänker tillbaka på alla DH kvällar jag spenderat med min mamma och andra jag tycker väldigt mycket om, så tänker jag tillbaka på kvällar som inte bara handlade om ett avsnitt av DH. Jag minns även långa konversationer, glädje, skratt, tjockiskvällar, hälsokvällar, sorg, tårar och saknad.

Jag minns en speciell kväll då det gamla DH gänget hade samlats hos oss. Det var jag, mamma, Marika och Ioannas mamma. Ioanna var vid det tillfället och pluggade i London (hon hade varit borta för länge) och jag saknade såklart henne otroligt mycket. Och just denna kväll så ringde vi till henne och jag fick prata med min bästa kompis. Jag minns hur jag började gråta för att det var så härligt att höra hennes röst men också för att jag saknade henne så himla mycket.

Jag säger bara att ikväll går all min kärlek till DH och DH kvällar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0