Ett brev som aldrig kommer fram..

Just precis, jag känner mig lite som ett brev som aldrig kommer fram. Jag kommer nog inte känna mig hemmastadd fören jag flyttar hemifrån och skaffar mig en egen lägenhet. I mitt 20 år långa liv har jag flyttat ca 15 gånger och det kommer nog bli ett par flyttar här framöver då vi ska flytta IGEN. Jag har under lång tid kännt mig ganska vilsen, eller inte vilsen men jag vet inte riktigt vart jag hör hemma. Anledningen till detta är nog att jag inte riktigt kännt mig hemma någonstans eftersom att jag flyttat så många gånger. Även om det skulle kännas ensamt att bo själv så skulle jag vilja det (om det inte kostade så himla mycket).
Nej nog om mina livsfunderingar, nu ska jag gosa ner mig i soffan och kolla på BB finalen.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0